#5 Rambut baru style Baru

hai kawan2....
assalamualaikum...
suma sehat ker  ??
harap2 suma sehat lah yerk..
aku pon sehat jugak nie...( ayat poyo + gedik ahhaahah)


u know what ???
I got a new hair cut...piwetttttttt
hahahahahaha
aku memang kene potong rambut dah pon
panjang kot 
dah macam awan nano dah aku rase..
eceh hafiz awan nano hensem ape
sebab dia pandai nyanyi 
tp aku pandai ape ???
AHAHHAAHH

ade kepandaian aku yg maybe aku tak 
nampak agi
insyaallah 
bila mase nya tiba mudah mudahan  :D


ALAAAAAAAAA
soryy lah korang2 yerk
aku tak leh lah nak share gambar aku sebelom 
and selepas gunting rambut
maklumlah orang tak bape suka bergambar kan...
( sekali agi poyo ahhaahah )

semalam abis kelas awal
bagus madam rafeqah nie 
biar kami keluar awal time kelas Engineering Drawing td
sayang madam lahhhh muahahahaahh

so aku pon ambek lah kesempatan tu
g pkns g gunting rambut
tp kan
pada asalnya aku tak nak g gunting rambut
but then
Fizal
 (member yg selalu aku bawak g fac naek Tupai aku )
ajak g gunting rambut so 
alang2 aku dah anta dia aku pon gunting lah 
sekali ngan dia
dia kater nak g gunting kedai melyu 
tak nak dia gunting kedai lain
tak tau lah kenape ahahahahah

aku pon malas lah nak tanyer banyak 
ehheheehh ikut je lah
in plus lepas aku g gunting rambut
aku g CIMB bank
aku tak tau gak mane tempat tu 
maen tibai jerk
naseb baek jumpa

kenape aku g bank ??
haaaaaaaaaa ni nak citer cikit nie 
minggu lepas mak aku datang melawat aku
then dia bg lah kat aku buku akaun cimb
dia tunjuk surat kat aku
dalam surat tue dia tulis bank suruh aku 
perbaharui buku aku
sebab lame tak aktif
duit dalam tu alhamdulillah lah banyak jugak
ehehehehhe
memamng kene g update lah buku tue
alahamdulillah selesai keje tue....

ni nak share sikit gamba time mak aku datang ari tu
kita orang lepak mamak seksyen 7
kedai dia name restoran Hakim tak silap...
ohsem gak lah makanan dier....

eh ade zalora plak hahahahah


tu abang aku tu pulak akak ipar aku,kak mas
yg comel tue my beloved niece,sarah
and lastly my beloved mom heeeee


k lah nak sambung study lah plak....
ada mase agi aku tulis agi kat sinie..
jangan isau yerk...ahhahaha

ASSALAMUALAIKUM :D

0 comments:

Powered by Blogger.

Copyright © / jUst My BloG....

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger